NOTD: Nails Of The Day

NOTDVandaag heb ik een oude Bourjois nagellak gevonden en op mijn nagels gedaan. Ik vind de kleur heel erg mooi op mijn nagels en hij dekt goed. De kleur van de nagellak is 74 Rouge Venise.  Jammer dat dit dus een oude nagellak is en niet meer te koop is. Toch wilde ik dit met jullie delen omdat ik de kleur mooi vind. Ik ga zoeken naar een lakje van Bourjois die op deze lijkt en laat jullie het weten als ik een goede kleur heb gevonden.
Laat me weten of jullie nog een oude nagellak hebben die jullie erg mooi vinden.

Romy

2 thoughts on “NOTD: Nails Of The Day

Geef een reactie

