Hair Care

De komende twee weken ga ik een nieuw product uitproberen voor mijn haar. Een kennis van mij gebruikt deze manier al een aantal jaren, haar haren zien er goed verzorgd uit. Ze heeft het al een tijd haar haar niet geknipt want de dode puntjes zijn weg ondanks al het stijlen en krullen. Nu ben ik benieuwd of het ook echt werkt!

Hoe werkt deze manier:

  1. Het is de bedoeling dat je je haar maximaal 2 keer per week wast (het klinkt misschien een beetje vies maar droog-shampoo tussendoor mag gebruikt worden).
  2. Na het wassen gebruik je heat protector, ik zelf gebruik Gloss Hot Straight Spray van L’Oréal en ben daar heel tevreden mee maar andere heat protectors kunnen ook gebruikt worden.
  3. Na dat je de heat protector hebt aangebracht kan je je haar föhnen, stijlen of krullen.
  4. Voor de echte verzorging breng je als laatste haarolie van Weleda aan. Dit zorgt ervoor dat je dode punten verdwijnen. (altijd na het stijlen aanbrengen, anders kun je je haar verbranden).

De aankomende twee weken ga ik dit dus uittesten en laat jullie gelijk weten of het gewerkt heeft!

xo Julia

€5,49                                                                             €8,49 (De Tuinen)

One thought on “Hair Care

  1. Pingback: Update: Hair Care | beautyshades

Geef een reactie

