Muziek: Voor een mooie zomerdag


Wat is er nou beter dan lekker in het zonnetje zitten met een lekker muziekje erbij? Precies! Niks is beter dan dat, en daarom heb ik voor jullie een paar nummers onder elkaar gezet. Ik hou zelf vooral van Hip Hop en R&B, maar ik heb er voor gezorgd dat voor iedereen wel iets bij zit.

Robin Thicke – Mrs. Sexy
Loreen – Euphoria
Chiddy Bang ft. Icona Pop – Mind Your Manners
Sweet Coffee – In Love
DJ Fresh ft. Rita Ora – Hot Right Now
Inna – Amazing
Inna – Sun Is Up
2Pac – California Love
Destiny’s Child – Girl
Snoop Dogg – I Wanna Rock
Diana King – Shy Guy
Mary J Blige – Mary Jane
Jennifer Lopez – Jenny From The Block
Manu Chao – Me Gustas Tu
Selah Sue – Raggamuffin
Avant – Hot 16
Avant – Africa
Dr Dre – Xxplosive
Bobby V ft. Cyhi Da Prynce – Outfit

Ik hoop dat jullie ervan kunnen genieten!

Kadi

Geef een reactie

