NOTD: Nails Of The Day

NOTD

Voor mijn verjaardag heb ik dit leuke kleurtje 11 Etos Effect Nails gekregen van een vriendin van mij. Ik hou af en toe wel van een opvallend kleurtje op m’n nagels, dus hier was ik ook zeker blij mee. Hij dekt redelijk goed, alleen een tweede laagje kan geen kwaad. Ook heb ik gebruik gemaak van Essence Nail Art Stampy Set. De eerste paar keren toen ik dit setje gebruikte had ik er eerlijk gezegd best moeite mee, maar als je het eenmaal onder de knie hebt gaat het je gemakkelijk af. Voor de Essence Nail Art Stampy Set heb ik 56 Essence Colour & Go: Got A Secret gebruikt.

  • 11 Etos Effect Nais (€ 1,99)
  • Etos Base Coat (€ 2,50)
  • Essence Nail Art Stampy Set (€ 2,99)
  • 56 Essence Colour & Go: Got A Secret (€ 1,29)

Kadi

3 thoughts on “NOTD: Nails Of The Day

Geef een reactie

