Review: Catrice Nagellak

Voor mijn verjaardag heb ik twee nagellakjes van Catrice gekregen. Zelf heb ik al een aantal lankjes van Catrice en hier ben ik over het algemeen erg tevreden over. Catrice is een fijn budget-merk en heeft ook goede make-up ertussen zitten. De kleuren die ik gekregen heb vind ik erg mooi en deze had ik ook nog niet.

350 Hip Queens Wear Blue Jeans
Het is een mooie donkerblauwe kleur met subtiele licht-blauwe glittertjes erin. De glittertjes zie je niet zo goed, maar in het zonlicht komen ze duidelijk naar voren


670 It’s Rambo No. 5
Dit is een legergroene kleur met een mooie crème finish zonder shimmer.

Deze foto heb ik in de avond genomen, daarom is het licht iets anders op deze foto.

Catrice nagellak is te koop bij de Kruidvat voor €2,49
Welke nagellak van Catrice vinden jullie mooi?

Romy

12 thoughts on “Review: Catrice Nagellak

  1. Ik vind catrice echt supergoed (voor nagellak dan toch). Ik vind ook dat ze heel veel mooie kleurtjes hebben! Ik heb van alles wel wat.
    Fijn !

  2. Kleur 350 is mooi, past precies bij een paar jeans die ik own. Ik ben gek op mijn Catrice Cotton candy at Eiffel tower ookal is hij maar een nude lakje =]

Geef een reactie

