Room Inspiration

Op kamers gaan is iets wat ik graag wil. Een plekje voor mezelf en helemaal naar mijn smaak ingericht. Ik weet dat het nog eventjes kan duren voordat ik op kamers ga, maar ik weet al helemaal hoe ik mijn eigen huisje ga inrichten! Ik wil jullie en paar plaatjes laten zien om te laten zien wat voor ideeën ik in mijn hoofd heb.

Het is allemaal best modern, en daar hou ik ook echt van. Ik ben niet zo van het ouderwetse, maar het moet wel gezellig blijven. Ik wil veel schemerlampjes, het liefst in elke hoek van de kamer en leuke kaarsjes op tafel. Een open haard zou ook leuk zijn, maar het is geen must voor mij.

Een walk-in closet, een mooie badkamer. Dromen kan geen kwaad toch?

Laat me weten wat jullie ervan vinden!

Kadi

6 thoughts on “Room Inspiration

  1. Wauw het interieur op de plaatjes is ronduit fantastisch!
    Ik zou voor een chic, gezellig, modern interieur gaan, met toch wel een paar pops of colour er in, zodat het niet saai word.

Geef een reactie

