How to: Je lippen voller laten lijken

Heb je altijd al vollere lippen willen hebben? Ik heb hiervoor de oplossing, op deze manier kun je jouw lippen voller laten lijken. 

Als je foundation draagt, zorg dan dat deze al aangebracht is voor je begint met de rest.

Om te beginnen moet je een tandenborstel pakken, gebruik deze om je lippen te poetsen. Doe dit op dezelfde manier als dat je je tanden poetst (maar niet te hard), het kan een tintelend gevoel geven.

Vervolgens heb je een lipliner nodig, ik heb hiervoor de lipliner van essence gebruikt
(Essence lipliner 10 Femme Fatale, verkrijgbaar bij het kruidvat voor 1,99)

Teken een lijntje om je lippen, zorg hierbij dat je niet op je lippen maar net erboven tekend, alleen de buitenste rand hoeft goed te zitten, als je aan de binnenkant uitschiet maakt dat helemaal niks uit.

Vervolgens gebruik je de lipliner (of een lippenstift met de zelfde kleur) om de rest van je lippen “in te kleuren”.

Doe er nog een laagje lipglos overheen om het helemaal af te maken, ik heb hiervoor de XXXL-Shine van essence gebruikt
(Essence XXXL Shine lipgloss, verkrijgbaar bij het kruidvat voor 1,79) 
En voíla je hebt vollere lippen

Ik hoop dat ik jullie hier mee genoeg informatie heb gegeven.
Laat me weten of het jullie is bevallen.

– Kaylee –

13 thoughts on “How to: Je lippen voller laten lijken

  1. Dit ga ik zeker eens proberen, ik heb maar dunne lippen :).
    Ik zou het ook zonder lipgloss doen gewoon omdat mijn haar er altijd in hangt, niet zo fijn 🙂

    • dat probleem ken ik! erg vervelend is dat. maar toch kies ik er zelf voor om lipglos te dragen omdat ik het mooier vind staan en fijner vind voelen. Elk voordeel heeft zijn nadeel he 🙂

  2. Oh wauw, dat is echt wel een Vavavoem Angelina Jolie effect =]! Mijn lippen zijn vrij goed geproportioneerd dus heb het niet echt nodig, ik hou wel van die rode lipkleur!

Geef een reactie

