Bags

Je kunt nooit genoeg tassen hebben right? Ik heb een enorme verslaving aan tassen en heb er dus ook wel een aantal in mijn bezit. Ik heb voor jullie een paar mooie tassen uitgezocht! 

Een mooie beige tas met studs € 39,95 (H&M)

Een mooie opvallende leren tas (ook verkrijgbaar in zwart) 49,95 (ZARA)

Een zwart leren tas met gouden details 49,99 (Invito)

Een trendy en hippe tas (ook verkrijgbaar in zwart, roze, rood en beige) 19,99 (Invito)

Een bruin suède tas met gouden details  29,95 (H&M)

Wat vinden jullie van deze tassen? Laat het me weten!

Kadi

2 thoughts on “Bags

  1. Women love their bags, bij jou selectie is de beige H&M en de blauwe Invito echt pareltjes! Ik hou ervan om mijn nieuwe tas te omhelzen en te claimen door er al mijn spulletjes in te gooien =]!

Geef een reactie

