NOTD: Nails Of The Day


Vandaag draag ik een mooi lakje van de DA. Ik heb deze een tijdje geleden voor mijn verjaardag gekregen en ik twijfelde wel over een nagellakje van de DA. Ik heb heel lang geleden daar wel eens nagellak gekocht maar ik kon daar helemaal niks mee. De nagellak dekte niet goed en het droogde heel snel uit.
Een tijdje terug heeft de DA hun hele make-up vernieuwd en ik was toch wel benieuwd naar de nieuwe nagellak. Omdat ik dus erg bang was dat deze nagellak ook niet goed zou dekken werd ik aangenaam verrast door de dekking. De nagellak dekt erg goed na twee laagjes en hij lakt ook erg fijn. Echt een verbetering dus. Het is een soort blauw-groene kleur met heel veel glitter. Love it. In het zonlicht kan ik niet stoppen met kijken naar mijn nagels omdat ik de kleur zo mooi vind. De kleur is 108, alleen een naam zou ik nog leuker vinden.
Ik heb nog twee andere kleuren van de DA gekregen en die ga ik binnenkort ook reviewen voor jullie.
Deze nagellak is te koop voor €2,99 bij natuurlijk de DA.
Hebben jullie de nagellak van de DA wel eens gekocht en wat vinden jullie ervan?

Romy

19 thoughts on “NOTD: Nails Of The Day

  1. Pingback: NOTD: Nails Of The Day | beautyshades

Geef een reactie

