Quit Smoking

image

Vandaag moet ik weer naar school, helaas.. het is weer tijd om te gaan leren en dit jaar dan mijn examen te halen. Voor dit jaar heb ik een goed voornemen..

Ik ga stoppen met roken (Ja, ik rook.. Ja, ik weet dat het slecht is..) Ik rook nu ongeveer een jaar vast, maar nu wil ik stoppen. Het enige wat ik misschien nog ga doen is partyroken (dus alleen nog maar op feestjes roken).

image

Roken is sowieso slecht voor mijn longen, mijn huid en mijn tanden. Dus ik kap ermee en zet nu echt door, ik heb namelijk al meerdere keren geprobeerd om te stoppen. Ik ben benieuwd hoe ik morgen de dag doorkom en of het me lukt. Morgen plaats ik even een korte update, maar daarna doe ik dat niet elke dag.

image

(alle plaatjes zijn van tumblr)

Wish Me Luck!

Romy

18 thoughts on “Quit Smoking

    • Ja, ik wil uiteindelijk helemaal stoppen. In de vakantie heb ik heel veel gerookt en zat ik denk ik wel op minimaal 15 sigaretten per dag :$. Dus als ik nu al een heel deel opgeef, komt het denk ik wel goed(a)

  1. Succes! You can do it! Het is heel erg moeilijk maar als je het echt wil lukt het je, net als alle andere dingen in het leven!

  2. succes! =) ik ben nu ook 3 maanden gestopt en het is af en toe moeilijk maar denk aan de vervelende dingen die je er van kan krijgen! motiveert op de een of andere manier. šŸ™‚ en kilo’s bijkomen is ook verschillend.. ik had het in ieder geval niet en een vriendin van me ook niet. =)

Geef een reactie

