Review: Herôme Producten


Een tijdje geleden heb ik een handcrème van Herôme gekregen, iets daarna heb ik ook een glazen nagelvijl van Herôme gekocht. Ik heb al een eerder een glazen nagelvijl gehad en ik moet zeggen dat ik deze soort vijl het fijnst vind. Mijn oude heb ik helaas laten vallen en die was gebroken, tijd dus om een nieuwe te kopen. 

Herôme Hand Cream Daily Protection
De handcrème vind ik erg fijn, hij trekt erg snel in en is niet vet. De crème zelf is wit maar als de crème bij de randjes van mijn nagels zit, lijkt het soms een beetje blauw (het is niet storend, maar het viel me op). Ook is het handig dat er een SPF-factor 8 in de handcrème zit. Zo heb je nog een beetje bescherming tegen de zon op je handen.
Een fijne handcrème die ik zeker aanraad!

Herôme Glazen Nagelvijl Met Gratis Tas Etui
Ook een fijn product van Herôme, de vijl is niet de groot (14cm lang) en erg fijn op mijn nagels. De vijl komt in een plastic verpakking, met daarin een stoffen hoesje die je om je nagelvijl kan doen. Ook zit er een langwerpig, plastic bakje bij, met dat bakje kan je je nagelvijl veilig meenemen. Erg handig dus, je kunt je nagelvijl gewoon in je tas stoppen of in een make-up tasje. 
Het enige nadeel hiervan vind ik dat je de vijl niet met het stoffen hoesje eromheen in het plastic bakje kan doen. Dat zou ik nog handiger en veiliger vinden, aangezien glazen nagelvijlen snel breken.

Binnekort wil ook weer de Herôme Nagelverharder Extra Sterk kopen. Deze heb ik eerder gehad, maar mijn nagels breken de laatste tijd weer erg snel. Met deze nagelverharder doe je een kuur van 14 dagen om je nagels sterker te maken. Na die 14 dagen kun je het gewoon als een base-coat gebruiken. Ik heb deze kuur ook een keer gedaan, alleen niet helemaal afgemaakt. Ongeveer anderhalve week heb ik deze kuur gedaan en toen werkte die al erg goed.

Herôme Hand Cream Daily Protection                   €6,50
Herôme Glazen Nagelvijl Met Gratis Tas Etui        €9,99

Hebben jullie Herôme producten en zo ja, wat vinden jullie ervan?
Wat vinden jullie van de prijzen van Herôme?

Romy

6 thoughts on “Review: Herôme Producten

Geef een reactie

