Update: Hair Care

image

Hey bloggers,
Laatst heb ik een stuk geschreven over dode haarpunten. (Lees hier mijn oude artikel: Hair Care ) Mijn doel was om mijn gespleten haarpunten te verwijderen op een manier zodat het niet geknipt hoeft te worden.

Wat ik heb gedaan de afgelopen week:
Ik heb mijn haar geprobeert zo min mogelijk te wassen. Nu was het afgelopen weekend zo warm dat ik mij daar de eerste dagen niet aan heb gehouden (oepsie). Voor de rest heb ik me haar maar 2x in de week gewassen. Eerst goed je haar schoonmaken met shampoo en daarna een conditioner gebruiken (naar eigen keus). Als je haar goed droog , gestijld of gekruld is, breng je een beetje haarolie van Weleda in en dan masseer je dat goed op de hoofdhuid en de haarpunten.

Het resultaat, ik ben er echt super blij mee. Het was ook de bedoeling dat ik pas volgende week een uitspraak zou doen, maar ik zag al een groot verschil dus wilde ik het nu al vertellen. Het is zeker een techniek die ik vol ga houden. Mijn haar voelt nu ook lekker verzorgd aan en het ziet er ook verzorgd uit. Het is echt een aanrader!

xox Julia

Geef een reactie

