Review: Nivea Producten


Ongeveer een maand geleden heb ik twee producten van Nivea gekocht. Een hydraterende dagcrème en een lekkere body milk. Op dat moment waren alle Nivea producten in de aanbieding bij het Kruidvat. Dus kon ik deze producten lekker goedkoop meenemen. 

Nivea Hydraterende Dagcrème

Deze dagcrème is een crème die redelijk snel intrekt. Meestal gebruik ik de crème ’s ochtends, ga ik me aankleden en daarna ga ik mijn make-up doen. Het duurt ongeveer vijf (hooguit tien) minuutjes voor de crème helemaal is ingetrokken. De crème is voor een normaal tot gemengde huid en bevat lotusextracten en vitaminen. Ook bevat deze crème een SPF-factor van 8, een beetje bescherming tegen de zon. Ik gebruik deze dagcrème ongeveer een maand en mijn huid ziet er veel gezonder uit (hiervoor gebruikte ik eigenlijk bijna nooit dagcrème, oeps).

Nivea Verzorgende Body Milk

De bodymilk van Nivea is nog een product die ik erg fijn vind. Zelf heb ik heel erg last van droge benen, vooral na het douchen merk ik dat heel erg. Voor mij is het dus erg belangrijk om een goede bodylotion of bodymilk te hebben. Deze bodymilk is ook speciaal voor de droge huid, bevat Vitamine E en amandelolie. De bodymilk trekt snel in en verzorgt mijn droge huid goed.

Twee heerlijke verzorgende producten van Nivea, ik heb ze bij het Kruidvat gekocht maar ze zijn denk ik wel bij elke drogisterij verkrijgbaar. Helaas weet ik de prijzen niet meer omdat het zo lang geleden is. Op internet is het ook niet duidelijk te vinden, dus ik zet prijzen erbij die het ongeveer zijn maar wel iets kunnen afwijken (mijn excuses).

Nivea Hydraterende Dagcrème     ongeveer € 6,45
Nivea Verzorgende Body Milk       tussen de €4,- en €6,- 

Kennen jullie nog fijne producten van Nivea?

Romy

7 thoughts on “Review: Nivea Producten

Geef een reactie

