Introducing Myself: Julia

image

We zijn nu al zo’n twee weken aan bloggen met z’n vieren. Jullie zien onderaan elk artikel wel een naam staan (Julia, Kadi, Kaylee en Romy). Maar jullie hebben geen flauw idee wie hier achter zitten. Daarom hebben we alle vier een Introducing Myself gemaakt. Nou wie ben ik…

Mijn naam is Julia, ik ben 17 jaar oud. Mijn moeder is Nederlands en mijn vader is Balinees dat maakt mij een halfbloedje. Ik heb veel ups en dows gehad in mijn leven, en ik weet zeker dat ik niet de enige ben geweest. Ik heb hard moeten knokken voor wie ik nu ben en ik ben daar heel trots op.

Ik ga aan mijn opleiding beginnen en dit is mijn eerste jaar, eventmarketing op het MBO in Arnhem. Ik vind het echt een hele vette opleiding, feesten organiseren, met artisten werken, de mode in en noem maar op. Het is een opleiding van 3 jaar. Het is ook een uitgebreidde opleiding dus je kan er veel kanten mee op.

Verder dingen over mijzelf. Mijn muziekstijl is R&B en Rap, ik ben een grote fan van Drake en ik luister ook veel naar Frank Ocean. Mijn kleding stijl is heel verschillend maar niet zo dat het niet meer mijn eigen stijl is. Ik combineer mijn kleren graag, de ene keer is het classy de andere keer heel simpel en de andere keer wat stoerder. Ik hou er echt van om mezelf op te maken en om mijn haar te doen. Ik kijk vaak op youtube naar haar tutorials of makeup tutorials. En dan ben ik uren zoet met mezelf opmaken. Ik ben ook een grote fan van tattoo’s. Ik heb er zelf 2 en ik ga er binnenkort nog een laten zetten op mijn arm.
image

5 things you have to know about me:
– Ik heb af en toe mijn te domme opmerkingen (bv: als je kind junior heet, heet die later toch senior).
– Ik heb al 2 jaar lang een knipperlicht relatie, maar nu gaat het super.
– Ik werk als schoonmaakster, ik bedoel ik moet ergens m’n sigaretten van betalen
– Je las het al, ik rook.
– Ik ben allergisch voor mijn paard, voor katten en melkproducten 😀

xox Julia
image

9 thoughts on “Introducing Myself: Julia

  1. Wauw mooimeisje en ik heb dezelfde stijl als jou qua kleding, leuk om te lezen. Mooie tattoo ook! Succes met je opleiding! xoxo Fashiontigerr.blogspot.com

  2. Pingback: Introducing Myself: Kadi | beautyshades

  3. Pingback: Introducing Myself: Kaylee | beautyshades

  4. Pingback: Introducing Myself: Romy | beautyshades

Geef een reactie

