NOTD: Nails Of The Day

Vandaag weer een NOTD, ik heb bij een comment van mijn vorige NOTD (NOTD: Nails Of The Day) gezegd dat ik twee nagellakjes van de DA zou reviewen. Maar door een gebrek aan tijd (huiswerk) en nagellakremover (haha), gaat dit niet lukken. Wel laat ik jullie weer een nagellak van de DA zien. 
Als jullie mijn vorige artikel hebben gelezen, konden jullie zien dat ik twijfelde over de kwaliteit van de DA. Maar ik ben nu weer tevreden over een lakje. Het is een mooie donkerblauwe kleur met lots of glitters. De laatste tijd ben ik en huge fan van blauwe nagellak en dit is ook weer een (budget)aanrader! De kleur is 106, nee weer geen naam.
Deze nagellak dekt weer goed na twee laagjes, toch heb ik op de foto drie laagjes gebruikt omdat ik vond dat ie zo nog net iets beter uitkwam. Iets wat ik echt mooi vind aan dit lakje is dat er een lichte paars/roze shimmer in zit, je ziet dat niet altijd op je nagels. Maar in een bepaald licht komen ze heel mooi naar voren. Hieronder zie je nog een foto van de nagellak waar je ook goed die paars/roze shimmer ziet.


Nu nog een korte opmerking/vraag, zoals jullie misschien wel is opgevallen (of niet) kun je zien dat mijn middelvingernagel en wijsvingernagel iets korter zijn dat mijn andere twee nagels. Mijn nagels breken de laatste tijd erg snel en ik vind dit erg vervelend. Nu komt mijn vraag, vinden jullie het erg storend en moet ik mijn andere nagels wat korter vijlen of even wachten en hopen dat ze snel weer op lengte zijn? Laat me weten wat jullie vinden en volgende week ga ik mijn laatste lakje van de DA reviewen.

Deze nagellak is te koop voor €2,99 bij natuurlijk de DA.
Wat vinden jullie van blauwe nagellak en wat vinden jullie van deze kleur?

Romy

14 thoughts on “NOTD: Nails Of The Day

  1. Pingback: Crackle Nagellak | beautyshades

  2. Volgens mij hebben wij hier geen DA?! Wel, dat zou jammer zijn want zo te zien is het wel een goed lakje!
    Leuke blog, ik ga je volgen!
    xoxo

  3. Het lakje is echt gorgeous, hou van dat blauw en paarse glitters en volgende keer ga ik zeker bij DA huismerk kijken! De lengte was me eerst niet zo opgevallen, keek meer naar de kleur, maar nu je het zegt. Grappig gezicht en het maakt mij niet zo uit, wat je zelf wil =]

Geef een reactie

