Introducing Myself: Kadi

We zijn nu al zo’n twee weken aan bloggen met z’n vieren. Jullie zien onderaan elk artikel wel een naam staan (Julia, Kadi, Kaylee en Romy). Maar jullie hebben geen flauw idee wie hier achter zitten. Daarom hebben we alle vier een Introducing Myself gemaakt. Nou wie ben ik…

Mijn hele naam is Kadiatou, maar omdat veel mensen er moeite mee hebben wordt ik Kadi genoemd. Ik ben 17 jaar en woon samen met mijn moeder en mijn kat Amore. Ik ben half Nederlands en half Afrikaans (mijn vader komt uit Guinee). Ik ben opgegroeid zonder mijn vader, dus ik heb een geheel Nederlandse opvoeding gehad, en heb ook totaal geen contact met de Afrikaanse kant van mij.

Ik ben vorige week begonnen met een MBO opleiding Medewerker Marketing & Communicatie. Op de middelbare school heb ik havo gedaan, maar heb mijn diploma niet behaald. Ik ben 2 jaar geleden blijven zitten, en heb vorig jaar een jaartje over gedaan maar dat ging ook helemaal nergens heenIk wil sowieso HBO gaan doen, maar dat moet dus maar met een kleine omweg.

Zoals je misschien op de foto kan zien, draag ik niet veel make-up. Toch houd ik ervan om mezelf lekker op te tutten. Mijn kledingstijl kan je omschrijven als classy en casual. Ik houd zelf niet van al te veel accessoires, een leuke ketting of een mooi paar oorbellen is voor mij al genoeg. In mijn andere post schreef ik dat ik verslaafd ben aan tassen, dus heb ook voor elke outfit wel een bijpassende tas. Ik zou graag elke dag high heels willen dragen, maar ik ben al best wel lang van mezelf dus dat vind ik heel erg jammer.

Mijn muziek smaak is redelijk breed. Daarmee bedoel ik dat ik naar bijna alles kan luisteren (er zijn natuurlijk uitzonderingen). Ik houd vooral van R&B, Hip Hop en Soul. Ik heb niet echt één artiest waar ik helemaal gek van ben, maar ik heb veel bewondering voor Beyoncé! Zelf speel ik piano en vind ik piano muziek ook echt prachtig. Het is heel rustgevend, en heel fijn tijdens het leren.

Shoppen is iets wat ik heeel graag doe, maar daarvoor heb je geld nodig. Ik ben sinds mei ontslagen, dus ik ben op het moment hard op zoek naar een baantje. Voor de rest houd ik van afspreken met vrienden en gezellig een drankje doen in de stad, lekker een avondje bank hangen of een hele dag luieren op bed met mijn vriend.

Some facts about me:

  • Ik rook
  • Ik heb een hekel aan mijn kroeshaar
  • Ik ben doodsbang voor kikkers, bijna alle insecten en naaktslakken
  • Ik ben nu ongeveer 5 maanden tot over m’n oren verliefd op mijn vriend hihi

Ik vind dit wel genoeg voor nu, als je nog vragen hebt kan je ze gewoon stellen!

10 thoughts on “Introducing Myself: Kadi

  1. Altijd knap als iemand een instrument kan bespelen en dan nog wel de piano, echt mijn favoriete instrument (ookal speel ik zelf voor geen meter). Hopelijk vind je weer werk!

  2. Pingback: Introducing Myself: Kaylee | beautyshades

  3. Pingback: Introducing myself: Julia | beautyshades

  4. Pingback: Introducing Myself: Romy | beautyshades

Geef een reactie

