Introducing Myself: Romy

We zijn nu al zo’n twee weken aan bloggen met z’n vieren. Jullie zien onderaan elk artikel wel een naam staan (Julia, Kadi, Kaylee en Romy). Maar jullie hebben geen flauw idee wie hier achter zitten. Daarom hebben we alle vier een Introducing Myself gemaakt. Nou wie ben ik… 

Mijn naam is Romy en ik ben 18 jaar en ik woon in Arnhem, met mijn vader, moeder en zusje (Kaylee) ohh ja en met onze 3 katten. Ik zit nu in mijn examenjaar, HAVO5. We zijn begonnen met bloggen omdat ik het aan hen voorstelde. Ik volg al best lang beautyblogs op het internet en ik wilde al heel lang beginnen, het is mij (ons) eindelijk gelukt. Ik ga nu wat meer vertellen.

School
Ik ben 18 en zit in HAVO5, dus ik heb ergens iets fout gedaan.. maar wat. Ja, ik ben begonnen op VWO. Helaas ben ik in VWO4 blijven zitten en moest het jaar over doen. Toen ben ik weer blijven zitten, very bad en kon ik niet naar HAVO5 dus moest ik naar HAVO4. Vorig jaar wel gehaald en dit jaar ga ik er alles aan doen om mijn examen te halen. Soms baal ik er wel van, ik kan VWO namelijk echt wel aan maar ik heb te weinig gedaan. Maar dan denk ik, achja je kan er nu niks meer aan doen dus doe goed je best. Ik kan er wel de hele tijd om gaan huilen maar daar los ik ook niks mee op he.

Hobby’s
Ik heb meerdere hobby’s, sporten vind ik heel erg leuk en ik volleybal al ruim 8 jaar. Ik blijf het leuk vinden en denk ook dat het zo lang mogelijk blijf doen. Ook houd ik erg van lezen, sommige mensen vinden dat een beetje nerdy maar dat maakt me niks uit. Ik vind het heerlijk om te zingen, samen met Kaylee en Julia doet ook nog wel eens mee. Verder gewoon wat standaard dingen: uitgaan, met vrienden afspreken, shoppen, computeren.

Personal
Ik luister naar veel verschillende soorten muziek, maar wat ik het leukst vind is R&B en HipHop. Veel Frank Ocean, Trey Songz, The Weeknd en ook Beyoncé. Op zich vind ik het niet erg om ergens anders naar te luisteren, maar ik houd niet zo van Hardstyle, Hardcore, enz.
Ik kan niet veel zeggen over mijn kledingstijl, het is erg simpel. Ik vind het echt leuk en sexy om high heels te dragen, maar ben ook een heel erge fan van sneakers. Verder ga ik meestal voor een skinny jeans met een leuk topje.
Eigenlijk elke dag maak ik mezelf wel op, naar school draag ik meestal eyeliner, teken mijn wenkbrauwen bij, heb ik mascara op en de ene dag draag ik wel oogpotlood en de andere niet. Ik ben een tijdje gestopt met het dragen van foundation, ik vind het niet fijn op mijn huid en mijn huid ziet er nu beter uit.

5 Things About Me

  • Ik ben bijna 11 maanden samen met mijn vriend<3
  • Ik heb nu al 2 jaar niet gewerkt (oeps)
  • Sinds mijn verjaardag ben ik in het bezit van een Nikon1 J1 camera ^ __^
  • Ik heb nu zo’n 50 nagellakjes in mijn stash, maar wil zeker nog uitbreiden
  • Ik ben heel erg bang voor spinnen

Als jullie nog iets willen weten, mogen jullie het vragen. Ik zeg alleen niet dat ik overal antwoord op geef haha.

24 thoughts on “Introducing Myself: Romy

  1. Hartstikke leuk dat jullie met zijn vieren bloggen!
    En jullie hebben allemaal zo’n leuke stoere stijl.
    Reken mij ook maar tot een nieuwe volger 😉

  2. Wat leuk zeg, met zijn vieren bloggen lijkt mij echt geweldig. Volgens mij haal je ook elke keer nieuwe dingen naar boven waar je over kunt schrijven. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde toch!

  3. Pingback: Introducing Myself: Kadi | beautyshades

  4. Pingback: Introducing Myself: Kaylee | beautyshades

  5. Pingback: Introducing myself: Julia | beautyshades

Geef een reactie

