Instagram

Instagram, tegenwoordig kent iedereen het wel. De een vind het een leuke app, de ander vind het wat minder. In het begin was ik heel erg verslaafd aan Instagram, nu upload ik ook nog foto’s maar niet meer zoveel als ik in het begin deed. Ik wil jullie een paar random foto’s laten zien…


Links: Nail-art die een jaar geleden heb gemaakt (oh oh, wat zien mijn nagels eruit :$). Ik wil deze sowieso nog een keer maken binnenkort.
Rechts: Vorige week geüpload, ik ging dieren tekenen op mijn vriend’s bovenbeen. (Don’t ask me why)


Links: Kaylee en ik zijn even gek aan het doen! ❤
Rechts: Ik ging lekker een maskertje op doen en ik heb er nu nog 1 liggen.


Links: Ja, ik ben heel geconcentreerd aan het poolen.
Rechts: Mijn nagellakstash van een tijdje geleden, nu zijn er aardig wat bijgekomen.

Links: Galaxy Nails, mijn nagels zien er alleen niet zo goed uit =(. Misschien binnenkort een How-To artikel hierover.
Rechts: Het hangertje van de ketting die ik van mijn vriend voor mijn verjaardag heb gekregen<3

Nou, nu heb ik wel even genoeg foto’s laten zien. Als jullie willen, kunnen jullie mij volgen op Instagram: romyinkenhaag

Vinden jullie zo’n artikel leuk om te zien/lezen? En wat vinden jullie van Instagram?

Romy

21 thoughts on “Instagram

  1. Pingback: Instagram #2 | beautyshades

  2. Wat een leuke foto’s, het been is echt lache, je galaxy nagels zijn mooi joh en het kettinkje is zo lief! Instagram ken ik wel, velen hebben het maar zelf doe ik er niet aan mee. Wie weet wat voor rare foto’s er dan op het web komen =]

Geef een reactie

