Crackle Nagellak


Crackle nagellak is iets wat ik echt heel erg leuk vind op mijn nagels. Toen ik een witte crackle kreeg, was ik er erg blij want ik had alleen zwart. Alleen toen ik die aanbracht, twijfelde ik wel een beetje… Deze crackle zag er helemaal niet hetzelfde uit als mijn zwarte…
Op mijn nagels zat nog steeds het blauwe DA-nagellakje (NOTD: Nails Of The Day), maar ik wilde iets anders. Ik besloot dus om mijn witte crackle-nagellak erbij te pakken. Deze lak is van Essence in 02 crack me! white, ik was niet echt tevreden met het resultaat. Bijna mijn hele nagels waren wit en ik vond het er niet mooi uitzien.
Dus nadat ik dit had gedaan, dacht ik een goed idee te hebben; ik doe er zwarte crackle-nagellak overheen en dan zie je die witte er ook nog onder. Ik ging aan de slag met mijn zwarte crackling, maar je zag niks meer van het wit. Ik ben niet ontevreden want ik vind de zwarte eigenlijk mooier, maar mijn idee leek me wel vet.

Ik ben dus wel een beetje teleurgesteld in het lakje van Essence, ik dacht dat die hetzelfde als mijn zwarte crackling zou gaan zitten. Oke, misschien moet ik kijken of ik het lakje op een andere manier kan aanbrengen waardoor ik de witte wel mooi vind.

Essence Nail Art Cracking Top Coat       €1,79
W7 Limited Edition Crackle                     €1,00 (op de markt gekocht)

Welke van deze twee vinden jullie mooier en wat vinden jullie van crackle-nagellak?

Romy

18 thoughts on “Crackle Nagellak

  1. Ik vind de crackle van de witte wel apart, niet echt top, maar niet superlelijk hoor! 🙂 De zwarte crackt hem juist enorm goed! De basislak is ook lovely!

  2. Ik heb die witte ook en ik vond hem ook niet mooi, het komt denk ik ook een beetje door de substantie, hij is vrij dik. Maar ja, ik weet het ook niet precies 😦

  3. De hele crackle rage is mij een beetje voorbijgegaan, alhoewel ik het Dior setje echt wel mooi vind =]. Misschien je witte crackle eens over bruine nagellak aanbrengen, dat geeft volgens mij wel een gaaf berkenboom effect (is hij toch nog ergens goed voor).

Geef een reactie

