Get The Look: Olivia Palermo

Olivia Palermo kennen jullie misschien wel van de realitysoaps The Hills en The City. Een Fashion Icon en ze heeft ook een eigen sieradenlijn. Ze straalt elegantie en klasse uit, ik vind haar er altijd op en top gekleed uit zien. Deze look is echt iets wat ik zelf ook zou dragen, I love it!

Ik heb mijn best gedaan om vergelijkbare items te vinden, maar sommige komen niet helemaal overeen. I’m really sorry haha!

Een mooie beige blazer (kon helaas geen witte vinden) € 19,95 (H&M)

Een basic wit shirtje met lange mouwen € 9,95 (H&M)

Een zwarte stretch broek € 49,95 (Zara)

Leuke suède heels eronder € 79,99 (Invito)

And last but not least, een mooie gouden armband met studs (ook verkrijgbaar in zilver) € 5,95 (H&M)

Laat me weten wat jullie ervan vinden!

Kadi

14 thoughts on “Get The Look: Olivia Palermo

  1. Mooie stijl heeft ze, leuk mixy matchy allemaal. Deze outfit is nog wel gaaf. Je kan niet precies zeggen waar ze heen gaat: opera door het jasje, shoppen met die broek. In ieder geval staat het heel elegant en sexy. De binnenkant van de H&M blazer is zo lief, strikjes als ik me niet vergis.

Geef een reactie

