NOTD: Nails Of The Day


Vandaag heb ik weer een Nails Of The Day voor jullie. Dit kleurtje draag ik de laatste tijd best vaak, omdat ik helemaal gek ben op deze kleur. Deze nagellak komt bij de HEMA vandaan, niet alle nagellak van de HEMA vind ik geweldig. Maar dit lakje is toch een van mijn nieuwe favorieten.

Deze nagellak vind ik erg fijn, hij lakt goed en dekt ook redelijk goed. Ik heb 3 laagjes aangebracht omdat ik hele dunne laagjes per keer aanbreng. Maar na 2 laagjes dekt de lak ook goed. Het is een felle barbieroze kleur (nr. 21) met een creamy finish en hij glanst mooi.
Ik ben erg tevreden over dit product, hij blijft best lang zitten zonder topcoat (mijn topcoat is op) en chipt niet snel. Ook valt de prijs heel erg mee voor een flesje van 7ml. Nu zou het nog leuk zijn als de HEMA hun nagellak ook namen geeft, haha.

Hema Nailpolish nr. 21                  €2,25

Wat vinden jullie van nagellak van de HEMA en wat vinden jullie van dit kleurtje?

Romy

25 thoughts on “NOTD: Nails Of The Day

Geef een reactie

