New In: Earrings

Ik heb een soort verslaving aan oorbellen, ik voel me heel erg “kaal” als ik geen oorbellen in heb. Helaas heb ik de laatste tijd bijna geen oorbellen gekocht. Toen kwam ik erachter dat ik nog een cadeaubon had voor de Surpriseshop in Arnhem. Dus ik ben even naar de winkel geweest om nieuwe oorbellen te zoeken.


De linker zijn koperkleurig en de rechter zijn zilver. De oorbellen van de Surpriseshop zijn bijna altijd Nikkel Free en dat vind ik wel fijn. Bij mij gaan oorbellen namelijk vaak blauw afgeven en vind ik er niet uit zien. Bij deze oorbellen heb ik dit dus niet!

Sommige sieraden bij de Surpriseshop zijn wat duurder en andere weer iets goedkoper. De prijzen daar zijn er verschillend, de kwaliteit vind ik over het algemeen wel goed vergeleken de prijzen. Ik heb al vaker daar oorbellen gekocht en de kwaliteit is goed.

Als je een keer in Arnhem bent, ga dan zeker langs de Surpriseshop! Echt een leuke winkel met veel verschillende sieraden.
Surpriseshop
Kronenburgpassage94b

Twee paar oorbellen                  €3,99 (per stuk)

Wat vinden jullie van deze oorbellen?

Romy

18 thoughts on “New In: Earrings

  1. Pretty good post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed reading your blog posts. Any way I’ll be subscribing to your feed and I hope you post again soon.

Geef een reactie

