Isabel Marant Sneakers

Ik ben al een hele tijd gek op deze schoenen en zodra ik mijn eerste salaris heb ga ik deze ook gelijk halen, de sneakers van Isabel Marant. Het zijn eigenlijk normale sneakers maar ze hebben een ingebouwde hak. Ik zeg eerlijk deze schoenen moeten je wel staan, en niet iedereen is er zo dol op als ik. Maar ik wou er toch een stukje over schrijven. image

Deze schoenen hebben ze in alle kleuren en maten. Helaas zijn ze wel €199,- maar je kan ze ook veel goedkoper vinden op marktplaats! (Tip: shop je via marktplaats, probeer dan zoveel mogelijk over de verkoper te weten te komen, want het gebeurd vaak dat je genept word).

image

Iedereen kent Beyonce en veel kennen de clip van love on top ook. In de clip heeft ze ook de Isabel Marant sneakers aan. Gewoon leuk om te weten haha.

Je kan de schoenen veilig bestellen via deze site:
www.sneakers-isabelmarant.nl/products_new.html

Xox Julia

9 thoughts on “Isabel Marant Sneakers

  1. Prachtig! Ik wil ze zo graag hebben, maar als ik dan in de winkel sta of er naar kijk ga ik toch twijfelen.. Omdat ik echt super veel schoenen heb & bang ben dat ik ze toch niet ga dragen, beetje zonde geld dan!

  2. Ik ben de laatste tijd sowieso meer van de sneakers, dan heb je minder pijn aan de voeten dan als je op high heels loopt. Deze sneakers zijn very nice!

  3. Ik begin ze steeds leuker te vinden maar ik begreep nooit zo goed waarom je sneakers zou dragen met een hak erin. Dat lijkt me helemaal niet comfortabel 😛 Ik zag ook een keer iemand erop lopen die er nogal ongemakkelijk bijliep dus dat versterkte dat idee alleen maar 😉
    Lees nu net hierboven dat ze erg fijn zitten dus wie weet 😉

  4. Ik kan je ze alleen maar aanraden! Ze lopen heerlijk, zijn lekker makkelijk, je voelt de hak niet eens en je benen zien er langer uit met sneakers aan, wie had dat gedacht?!
    Maar je moet er inderdaad van houden, ik krijg veel positieve reacties maar ook mensen die zich afvragen waarom er een ‘kussentje’ aan de schoen zit.
    In ieder geval veel plezier ermee!

    She Wears: Fashion Illustration Blog

Geef een reactie

