Tag: Before I Die… (Before We Die…)


Vandaag keek ik bij onze statistieken en zag ik dat er allemaal mensen op onze blog kwamen via een artikel kwamen waar ik helemaal niet op had gereageerd. Ik ging dus even een kijkje nemen bij dat artikel. Daar zag ik uiteindelijk dat we getagd werden voor de Before I Die Tag. Jeeej, onze eerste tag!
Wij werden getagd door Cynthia van http://beautykoning.com.
Omdat we met z’n vieren bloggen leek het ons leuk om alle vier ongeveer vier plaatjes op te zoeken. Dat jullie een beetje een indruk krijgen van onze Before I Die wensen.

Romy:

Mijn haar groeit niet zo snel, maar ik wil echt lang haar hebben. Ik kan stoppen met naar de kapper gaan, maar dan is mijn haar niet mooi. Ik wil gezond, lang haar met volume hebben..

Op zich heb ik redelijk veel kleren in mijn kast hangen, het probleem is alleen dat ik meer dan de helft helemaal niet draag. Het meeste uit mijn kledingkast vind ik niet leuk meer…

Ik wil niet zeggen dat ik dik ben of een dikke buik heb. Ik zou alleen best graag een mooie platte buik willen hebben…

Als ik ga trouwen wil ik echt een hele grote bruiloft met alles erop en eraan. Daar hoort natuurlijk ook een mooie jurk bij…

Kadi:
Lijkt me echt super vet! Gewoon je tas inpakken en wel zien waar je uitkomt.Een niet al te groot huisje, maar wel genoeg ruimte haha. Een mooi interieur en een mooi tuintje erbij!Een kamer met alleen maar kleren! Helemaal top hihi.Het klinkt misschien een beetje ouderwets maar ik wil voor de rest van m’n leven samen blijven met diegene waarmee ik trouw. Kind of a happily ever after.

Julia:imageFeesten in LV is iets wat je gewoon gedaan moet hebben. Je ziet het vaak in films of op tv. Het is altijd wel een droom van mij geweest. Ik doe zelf een opleiding eventmarketing en om nou in Vegas een feest te mogen geven zou echt te gek zijn.Er zijn veel mensen om mij heen (ouders en stelletjes) die na een aantal jaren uit elkaar groeien. Het is bijzonder als 2 mensen samen oud worden.imageHet liefst wil ik later maar 1 kind. En ook het liefst een jongetje. Daar is niet echt een reden voor, ik weet wel dat ik totaal geen dochter wil.imageTjaa.. wiens droom is dat nou niet!

Kaylee:

Al heel lang wil ik een tattoo, alleen wist ik nooit wat ik wilde. Nu weet ik het wel, het enige probleem is nu nog geld genereren.

Ik ben een persoon die ergens aan begint maar het vaak niet afmaakt, ik ben vaker begonnen met het schrijven van een boek en dit jaar heb ik dat weer gedaan. Nu wil ik hem een keer afschrijven!

Waarom.. dat weet ik eigenlijk ook niet. Het lijkt mij gewoon super romantisch om in de regen te kussen.Ik weet al van kleins af aan wat voor honden ik later wil, wanneer ik op mezelf ga wonen wil ik vergezeld worden door een chowchow en een mopshondje. In mijn ogen zijn dat echt de schattigste honden ooit!

Een lang artikel, maar zoals je in het begin al las hebben we alles in één artikel gedaan. We vonden het niet leuk om vier bijna dezelfde artikelen te schrijven. We vonden het erg leuk om deze tag te doen en we willen de tag ook doorgeven. We geven de tag door aan Helene van http://www.helenesophie17.wordpress.com/. Have fun with it girl!

BeautyShades

23 thoughts on “Tag: Before I Die… (Before We Die…)

  1. Het artikel doet het weer! 😀
    Leuk dat jullie deze tag met zijn 4en hebben gedaan en dat jullie wensen zo verschillen.
    Ben benieuwd wat voor tattoo Kaylee wil laten zetten!

    • Er zijn zoveel tattoo’s die ik wil! ik wil beginnen met de letters EDR op mijn pols, voor mijn vader moeder en romy. En voor mijn 18de verjaardag krijg ik een cherryblossem van mijn heup tot aan mijn oksel zegmaar. De rest moet ik nog even goed bedenken hoe ik ze precies wil. x Kaylee

  2. Romy: Hier klopt het hele plaatje! Met je lange haar en platte buik in de meest prachtige jurk trouwen.
    Kadi: Een roadtrip, wat ontzettend avontuurlijk lijkt me dat!!
    Julia: Spelen zoals in de films en dan bakken met geld winnen, dat is een strak plan!
    Kaylee: veel succes met schrijven, misschien zie ik je boek later wel in de winkel =]
    Erg leuke dromen hebben jullie!

  3. Oh my, wat leuk gedaan zeg! Alle vier, vier wensen. 🙂 Write a book, amazing girl! Keep up the good work. 🙂 Waar schrijf je over? Lange lokken zijn ook geweldig, wel moeilijk te temmen. Geen dochter? No makeup die geruild kan worden? Haha, of bang dat ze alles kaapt? xD Roadtrip, blijft vet!

    • Ik heb zo mijn redenen, ik zie veel meisjes van 12 al te volwassen worden op jongens/sex gebied, ik ben heel bang dat mijn dochter ook zo zou worden, en krijg ik dan toch een dochter hopen dat ze lekker stoer word en zich pas op latere leeftijd gaat intresseren in jongens. X juliaa

Geef een reactie

