Review: Andrélon Droogshampoo

Eindelijk heb ik ook droogshampoo gekocht. Ik wilde al heel lang droogshampoo halen, maar ik vergat het steeds. Ik ben even langs de Etos gegaan en daar zag ik de spray recht voor mijn neus staan. Deze keer ben ik het dus niet vergeten en heb de spray gekocht. Ik heb de droogshampoo, zomer blond gekochtBijna iedereen kent of heeft nu wel droogshampoo, het is echt een handig product. Voor mensen die het niet kennen, het is dus een soort shampoo die je op je droge haar kan aanbrengen als het vet is of er er vet uitzien. Het is natuurlijk niet te vervangen en niet de bedoeling om je haar niet meer te wassen. Maar een snelle oplossing als je in tijdnood zit.

Achterkant van de spuitbus:
Om zonder je haren te wassen toch een frisse look te krijgen, heeft Andrélon droogshampoo ontwikkeld. In een handomdraai is je haar weer luchtig en gemakkelijk te stylen. Andrélon droogshampoo is dé oplossing om je haar even een verfrissende boost te geven, wanneer je maar wilt en waar je ook bent!
Andrélon Droogshampoo Zomer Blond is speciaal ontwikkeld om het beste in je blonde haar naar boven te halen. De unieke formule neemt het vet bij de haarwortels op en geeft extra textuur aan je blonde haar.
Resultaat: prachtig zomer blond haar dat nonchalant valt

Nou ik ben benieuwd!

Gebruiksaanwijzing:
De fles goed schudden voor gebruik. Breng de droogshampoo aan op droog haar en spuit op ca. 20 cm afstand de droogshampoo op de haarwortel. Laat de spray 2 minuten inwerken en borstel het uit of föhn je haar. Breng je haar vervolgens in model met je handen en creëer je eigen nonchalante look.

Het is echt een fijn product en ik kan het ook iedereen aanraden! Zo handig als je erg weinig tijd hebt maar je haar wilt niet goed zitten. Onderaan op de spray staat nog als tip om het in bepaalde delen van je haar te spuiten als die niet goed willen zitten (bijvoorbeeld je kruin of je pony). Erg handig! Er zijn nog twee varianten van Andrélon droogshampoo en dat zijn:
Andrélon Droogshampoo Verrassend Volume
Andrélon Droogshampoo Langer Fris

Gekocht bij de etos                       €4,99

Hebben of gebruiken jullie droogshampoo en wat vinden jullie ervan?

Romy

14 thoughts on “Review: Andrélon Droogshampoo

  1. Ik zoek zoiets al heel lang! Het is echt handig als je een keer geen tijd hebt om je haar te wassen! Ik dank jullie echt voor deze review, haha!

    XO

  2. Hmm ik sla nog steeds over ondanks dat je positief bent hihi 😉 ik was mijn haar gewoon liever!

  3. De droogshampoo’s van Andrelon lijkt echt goed! Ik ga hem toch eens aanschaffen denk ik, maar dan niet voor blond =] Vooral voor mijn bles, want die word zo snel vet en elke dag wassen is ook zowat.

Geef een reactie

