Ik doe zeker mee!

Hier een kort artikeltje voor mezelf en voor jullie. Op de blog http://nailsandstuff-shannara.blogspot.nl/ is er nu een geweldige give away. Ik ben helemaal gek op nagellak en zou echt graag deze give away willen winnen. Ik ben op dit moment blij met mijn (ongeveer) 50 nagellakjes, vandaag zag ik op haar blog een video van haar stash. Nou, wauw! Mijn stash is er helemaal niks bij! Met deze winactie zou ik dan ook mijn stash iets kunnen uitbreiden. 

Deze blog volg ik nu een paar weekjes, maar ik vind het echt een goede blog. Fijn om te lezen en mooie foto’s. Ik kijk er dan ook regelmatig op.
Voor de winactie moet je aantal dingen doen, wat je moet doen staat allemaal bij het artikel. Sowieso ga ik elke dag even tweeten, want dat geeft mij weer meer kans. Ook een artikel over de give away schrijven, geeft je meer kans. Omdat ik dit echt wil winnen schrijf ik dus dit artikeltje.
Dit is wat je kunt winnen:

Neem zeker even een kijkje op haar blog en doe mee aan haar winactie! (Alleen ik wil wel winnen ghehe).
Hier nog de link naar het artikel zelf:
http://nailsandstuff-shannara.blogspot.nl/2012/09/1-year-nails-and-stuff-giveaway.html#more

Gaan jullie meedoen?

Romy

4 thoughts on “Ik doe zeker mee!

  1. Ik gebruik zelf te weinig nagellak om eraan mee te doen, anders ligt het toch maar in een la, maar wauwie!

Geef een reactie

