NOTD: Hema Nagellak (Mini Review)

Vandaag draag ik een mooi rood kleurtje van de HEMA. Ik ben redelijk tevreden over dit lakje. Sowieso de prijs is erg laag voor een flesje van 11ml. Ook vind het kwastje erg fijn om mee te lakken. Ik las net op internet een review over dit lakje, waarin stond: dekt na één laagje perfect en hij blijft ook nog heel lang zitten. Hmmm… 

Zelf vond ik niet dat het lakje goed dekte, ik had 3 laagjes nodig om de lak echt mooi te krijgen! Ook blijft hij niet erg lang zitten (2 dagen ongeveer), oke.. dat kan liggen aan mijn slappe nagels en dat ik geen topcoat heb gebruikt. Maar toch, met 3 laagjes moet een nagellak toch wel redelijk blijven zitten?!
Ik zeg niet dat dit een hele slechte nagellak is en je deze ook niet moet kopen, nee helemaal niet. Maar dit is gewoon wat ik heb waargenomen en misschien is dat bij jullie heel anders (en misschien een topcoat gebruiken). Ik vind het kleurtje namelijk erg mooi, echt een mooie kleur rood (nr. 46).

Hema Nagellak Nr. 46                            €2,50 

Kopen jullie vaak nagellak bij de HEMA?

Romy

p.s. Als jullie je afvragen waarom ik maar 3 nagels laat zien.. Mijn pinknagel is afgebroken =( Heb mijn andere nagels dus al iets korter gevijld, maar mijn pinknagel is nog korter. Dus maar even op deze manier, hihi.

14 thoughts on “NOTD: Hema Nagellak (Mini Review)

  1. Pingback: Review: Essence Colour & Go (NOTD) | beautyshades

  2. Wauw, hij is wel prachtig hoor! Jammer dat hij pas na drie laagjes dekt, soms heb ik dat ook. De ene keer lakken ze geweldig, andere keer iets minder.

  3. Geweldig kleurtje, zo mooi vurig rood. HEMA nagellak kocht ik vroeger heel veel, maar de kwaliteit verschilt (naar mijn gevoel) erg per potje. Meestal ben ik nagellak toch beu na drie-vier dagen dus dat is geen probleem =]

Geef een reactie

