Inspirational: Nail Art


Vandaag een paar leuke plaatjes, voor wat inspiratie. Ik houd ervan om lekker op internet te zoeken naar plaatjes en andere dingen waardoor ik inspiratie krijg.Hier dus een aantal leuke nail-art plaatjes:


Awh, schattig die puzzelstukjes. Volgens mij is dat niet eens zo moeilijk om te maken… hmm


Oke.. school is al lang begonnen, maar wel een leuke back to school nail-art. Zoiets wil ik een keer proberen.


Braided nails, nu helemaal in. Dit wil ik ook op mijn nagels!


Wauw, deze nagels vind ik echt stoer! Alleen weet niet of het heel erg handig is op je nagels haha.


Ja.. de zomer is ook voorbij. Maar deze nail-art vind ik echt heel erg leuk! En wie zegt dat je geen ijsjes op je nagels kan hebben in de herfst?!


Cute! Pikachu nails, die wil ik maken. (Ik had vorige week pokéball nails, (zie eerste foto^^) waren ook echt leuk!)


Leuke polka dot nails, best simpel maar echt leuk om te zien. Een keer wat anders dan alleen een kleurtje op je nagels. 

Oke dit is het maar even voor vandaag, anders wordt het misschien too much. Ik heb nu echt zin om allemaal nail-art dingen uit te proberen!

Zouden jullie een keer een nail-art tutorial willen zien op BeautyShades?
En wat voor een soort nail-art dan?

Romy

Alle plaatjes komen van Pinterest.com
Follow me on Pinterest: romyinkenhaag

4 thoughts on “Inspirational: Nail Art

Geef een reactie

