Musthave App!!!

image

Hey allemaaal,
Sinds gister heb ik deze amaaazing app gevonden in mijn app store en ik dacht ik moet het even delen. Misschien kennen/hebben jullie deze app al.

Style tag is een app voor android of Iphone. Iedereen die een account heeft zet er plaatjes van fashion, nailart, haar of makeup op. Je kan de foto’s liken of zelf foto’s erop zetten.

Het leuke aan deze app vind ik dat als ik niet weet wat ik aanmoet, zoek ik even naar leuke outfitjes die op kleren lijken die bij mij in de kast hangen zodat ik niet me hele kamer overhoop haal omdat ik niet weet wat ik aan moet. Ik moet alleen nog wel eventjes uitvinden hoe alles werkt.. hihi.

Ik hoop dat jullie iets aan deze app hebben.

Liefs xox Julia

Mijn account is: juliaasarda

11 thoughts on “Musthave App!!!

Geef een reactie

