Annayake

Hey allemaal.

We hebben een tijdje niks van ons laten horen maar we hadden het heel druk met school.

Ik was laatst bij een kennis van mij en we hebben het vaak over huidproducten en haarproducten. Zij gaf mij een paar monstertjes van het merk Annayake. Ik heb ze 2 weken gebruikt en ik ben er zo tevreden mee dat ik het zelf ook heb gekocht. De prijs.. je moet het er wel voor over hebben want het is best wel duur. Maar je huid wordt er zo zacht van en verzorgt. Sinds ik het gebruik heb ik ook geen last meer van puistjes. Dikke aanrader!

Masque Équilibrant Purifant, Masker, €43,95
Deze heb ik zelf ook thuis liggen, het is een masker die je 5 minuten moet laten intrekken en daarna afspoelen met lauw water. Ik gebruik het 2x in de week en dat voor het slapen gaan (zodat ik daarna geen make up gebruik).

Te koop bij de Douglas, en misschien kan je vragen om een monster vragen dan kan je het zelf ook uitproberen.

xox Julia

2 thoughts on “Annayake

Geef een reactie

