Review: Andrélon Oil en Care

AndrelonOngeveer twee weken geleden heb ik de Oil & Care anti-klit spray van Andrélon gekocht. Ik had al meerdere positieve dingen gelezen over de Oil & Care lijn en was zelf dus ook een beetje nieuwsgierig geworden.
De anti-klit spray is handig voor pluizig en droog haar (yup, that’s me), maar het kan natuurlijk op elk haartype gebruikt worden. Wat meteen opviel was de geur.. erg lekker. 

Gebruiksaanwijzing op de fles:

1. Was en verzorg je haar met shampoo en/of conditioner.
2. Zorg dat je haar handdoekdroog is en verdeel de spray rijkelijk over je haar, met name in de uiteinden. Niet uitspelen.
3. Breng je haar in model zoals je gewend bent. De spray beschermt je haar tegen de hitte van je
föhn.

Deze spray kan ik zeker aanraden, de Marrokkaanse arganolie voedt je haar goed en mijn haar is beter doorkambaar en minder pluizig. Op de fles staat dat je dit product op handdoekdroog haar moet sprayen, maar ik spray het ook op mijn droge haar. Het voordeel  van dit product is, ondanks de olie, dat het je haar niet vet maakt. Ik spray vaak overdag een beetje in de uiteinden van mijn haar, om het wat minder pluizig te maken.

Andrelon2Het flesje zelf is ook handig; goede afsluitbare dop, niet te klein maar ook niet te groot om in je tas mee te nemen. Ik ben een fan van deze lijn! Ik ga ook zeker binnekort langs de winkel om ook de shampoo en conditioner te halen.

Andrélon anti-klit spray                                              €3,39

Hebben jullie al iets van de Oil & Care lijn gekocht/gebruikt?

~ Romy

2 thoughts on “Review: Andrélon Oil en Care

Geef een reactie

