Inspirational: Beautysets

Beautysets
Een tijdje geleden heb ik echt een leuke site ontdekt. Je kunt hier je eigen collages maken maar ook collages van anderen bekijken voor wat inspiratie. Je kunt deze site heel handig voor je blog gebruiken en een soort magazine-achtige afbeeldingen maken. Ik was best lang gestopt met bloggen, maar nu ga ik denk ik wel gebruik maken van deze website.

Hieronder even een screenshot van een deel van de homepage van de website:screenshot

Je ziet op deze screenshot al in het kort hoe je je eigen collage kan maken. Je kan helemaal zelf bepalen hoe je je collages eruit laat zien. Er zijn afbeeldingen op de site die je kunt gebruiken, maar je kunt ook je eigen foto’s uploaden.
Als je zelf geen collage wilt maken dan kun je ook de collages van andere mensen gaan bekijken (bijvoorbeeld om inspiratie op te doen voor je blog).

Zelf heb ik heel lang geleden 1 set (collage) gemaakt om even te kijken hoe het allemaal werkt. In die tijd waren mijn nagels heel erg kort en heb ik deze collage gemaakt.
(Jullie herkennen de foto’s waarschijnlijk wel van onze blog)CollageNails
Het ziet er niet geweldig uit haha, maar ik was alleen even aan het experimenteren.

http://www.beautysets.com/

Kennen jullie deze site al? Maken jullie vaak collages en ga je deze site bezoeken?

~ Romy

12 thoughts on “Inspirational: Beautysets

  1. Oh nice, lijkt me een heerlijke site als je je een middagje verveelt! Thanks girl 😀 Deze gaat in m’n favorieten!

Geef een reactie

