Where is the sun?!

Afbeelding

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ben helemaal klaar met een bewolkte lucht en regen. En niet ben ik alleen klaar met het weer maar ook met mijn grauwe kleur. Het is tijd voor zon maar zolang die er niet is moeten we andere manieren verzinnen die niet te schadelijk zijn voor de huid. Want om nou iedere keer naar de zonnestudio is niet goed voor je huid maar ook niet voor je portemonnee..

Ik ben al een tijdje opzoek naar een bruiningscrème of iets waardoor ik mijn zomerse tint weer terug krijg. Maar veel producten maken je oranje of krijg je vlekken van. Ik heb de zonnebank ook geprobeerd maar dat helpt pas over een langere periode.Nu heb ik al wel een getinte huid, maar vriendinnen gebruiken deze tissues ook en hebben geen last van een oranje gloed of vlekken.

Ik ben echt heel enthousiast over deze tissues! De beste manier om het aan te brengen is na het douchen voordat je gaat slapen. Gebruik het maar 1 keer per week. En 1 tissue kan je 2 keer gebruiken. Dus de volgende dag als je opstaat heb je een hele mooie gloed op je gezicht en hals (ook aan te brengen op het lichaam.)

En nu komt het.. 2 TISSUES VOOR MAAR €0,70 CENT!!!

Ik zou het super vinden als jullie het ook zouden proberen en jullie ervaring met deze tissues deelt met mij :). Jullie nog goede tips om snel bruin te worden?

xox Julia

14 thoughts on “Where is the sun?!

  1. Ik heb altijd schrik om zo’n doekjes te gebruiken namelijk voor de strepen die je vaak krijgt. Maar als jij zegt dat het bij deze niet is, wil ik deze misschien ook wel eens gaan proberen 🙂

Geef een reactie

