Inspirational: Wardrobe

DSC_6544

Kleren zijn duur maar klerenkasten.. ook niet te goedkoop tegenwoordig, tenzij je gebruik maakt van marktplaats. Sinds 2 maanden heb ik een nieuwe kamer. Ik heb van mijn zolder een mooie kamer gemaakt om te chillen, om mezelf op te tutten en te slapen. Ik ben handig in goedkope oplossingen en heb zo mijn klerenkast bedacht en gemaakt. Nouja.. klerenkast…?

Ik kreeg 100 euro voor een klerenkast toen ik mijn kamer ging verbouwen. Voor honderd euro zijn er genoeg klerenkasten te koop. Maar als je nou een klerenkast van 20 euro kan kopen kan je de rest van het geld gebruikt om de klerenkast te vullen toch? Zo denk ik dan. Dus ik was aan het brainstormen van wat ga ik nou doen! Mijn kamer loopt schuin af (duh want het is een zolder) dus ik dacht wat nou als ik een buis over de breedte van mijn kamer vastmaak en daar mijn kleren aan ophang. Een gordijnrail natuurlijk!!

Ik ben naar de Ikea gegaan en zag daar de perfecte gordijnrail/gordijnroedel voor maar €1,50! Deze is 1,40m ik heb er twee gekocht en aan elkaar gemaakt. Dus ik heb €3,- uitgegeven.

irja-gordijnroedeset__0090002_PE223357_S4

Als je verder loopt bij de Ikea kom je bij de klerenhangers. 8st. voor €3,99 ik heb er meer nodig dus heb 24st. gekocht. Ik heb nu in totaal € 15,- euro uitgegeven voor een open klerenkast, dat is toch geen geld!

bumerang-kleerhanger-afgerond__0094750_PE232667_S4

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben. En hoe bergen jullie je kleren op?

(nog een paar foto’s van mij klerenkast)

PicMonkey Collage

xox Julia

2 thoughts on “Inspirational: Wardrobe

  1. Echt handig en economisch gedacht, inderdaad ook veel leukerder dat je nu geld kan besteden om je rek mee vol te hangen. Het staat ook zo designer-ish met je kleren zo uitgestald!

Geef een reactie

