Koninginnenacht?

queensday

Hallo lieve lezers. Sorry ik heb een tijdje niks laten horen maar ik was een tijdje ziek en ben druk geweest met werk zoeken. Koninginnennacht komt er bijna aan!! ik ben wel benieuwd wat jullie gaan doen?

Ik heb nog totaal geen idee wat ik ga doen. Dus ik heb hier een lijstje opgesteld met dingen die er te doen zijn voor jullie als je ook vast loopt zoals mij 🙂

3) Op nummer 3 staat m’n eigen stadje Arnhem! In Arnhem wordt Koninginnennacht meestal groot uitgepakt. Bekende mensen komen optreden o.a Sandra en Floortje van The Voice, Dio. Ook een evenement in Arnhem is ‘Beat the Brigde’ dat is een feest onder de brug waar hardstyle wordt gedraait.

2) Op nummer 2 staat Amsterdam. In Amsterdam is er heel veel te doen. Eerst natuurlijk wordt onze prins Willem tot Koning Willem ingehuldigd en daarna de rondvaart van Koning Willem Alexander en Koningin Maxima door de grachten. En verder stikt het van de feesten bv het Heineking Festival, Loveland Qeensday, Kingsday Festival en nog veeel meer!

1) Ja ik verbaasde mij ook maar Den Haag staat op nummer 1. Het blijkt dat je in Den Haag met Koninginnennacht het beste uit je dak kunt gaan. De troonwisseling vind daar plaats. Een groot evenement daar is het ‘Life I Live Festival’

En wat gaan jullie doen met Koninginnennacht? 

xox Julia

2 thoughts on “Koninginnenacht?

  1. Ik ga niks speciaal doen, aangezien ik 1) Belg ben en 2) in Zwitserland woon…

    Maar ik hou wel van oranje! 🙂

Geef een reactie

