Inspirational: nails koninginnendag

image

Morgen en vanavond is het weer zover, koninginnendag! Ieder jaar probeer ik iets leuks te doen met mijn nagels want ik ben niet z’n oranje fan kwa kleren maar op me nagels vind ik het prima.
Altijd voordat ik begin met mijn nagels lakken breng ik eerst deze nagels verharders aan. Het doorzichtige potje is voor scheuren en de zilvere voor het verharden van de hele nagels. Ik heb veel verschillende hardners gebruikt maar ik vind deze toch het fijnst.

image

Als ik de nagels verharders heb aangebracht en het droog is doe ik een oranje lak eroverheen van de Hema. Deze vind ik heel mooi omdat er gliters inzit en het een mooie glas heeft.

image

Als laatst gebruik ik een goude glitter nagelak. Ik begin bij het einde van mijn nagel en ik lak naar binnen tot de helft. Dat zorgt voor een soort ombre effect.

image

Als finishing touch nog een topcoat. En dit is dan je eind resultaat:

image

Wat vinden jullie ervan?

Xox julia

Geef een reactie

