Instagram #2

instaaZoals jullie waarschijnlijk al hadden gelezen, heb ik niet veel tijd.
Toch wil ik soms tussendoor een berichtje plaatsen, daarom iets wat redelijk kort en makkelijk is om te doen. Weer een update van mijn Instagram foto’s! 

 

CatStay
Links: Mijn kat die heel zielig op de stoel zat.
Rechts: Ik was het nummer Stay van Rihanna aan het leren op ons keyboard.

Pokerr Ritual
Links: Een avondje pokeren, ik was aan het winnen!
Rechts: Ja.. ik was even langs de Rituals geweest. Dat moest ik natuurlijk even delen.

SlotjessBrug 
Links: Slotjesbrug in Parijs ❤ Binnekort maar even de rest van de foto’s van Parijs uploaden.
Rechts: Mijn vriend maakte een foto, maar had niks door. Het was heel erg koud maar Parijs was mooi!

Starbuckss kfc
Links: Lekker langs de starbucks voor ik naar school toe ging ^___^
Rechts: Met een vriend van mij een bucket hotwings bij de kfc gehaald, op instagram plaatsen om andere mensen jaloers te maken haha.

Kort artikeltjes vandaag dus!
Volg mij op instagram!
Username: romyinkenhaag 
Instagram

~ Romy 

p.s. Tussen het leren door, werk ik soms even aan andere artikelen. Na mijn examens komer er zeker weten nieuwe artikelen online!

Instagram #1: https://beautyshades.wordpress.com/2012/08/28/instagram/

Geef een reactie

