Review: Essence Colour & Go (NOTD)

Essence

Als jullie mijn “Nog te reviewen”- artikel hebben gelezen, hebben jullie gezien dat ik nog aardig wat nagellak moet reviewen. Tussen het leren door, ben ik eindelijk aan het eerste lakje toegekomen. Dus vandaag een review over dit knalrode lakje van Essence! 
Ik ben erg tevreden over dit lakje! Fijn van structuur, mooie dekking en natuurlijk lekker budget-proof. Heel fijn is ook het brede borsteltje, hiermee kun je zowat in één keer je hele nagel bedekken met nagellak. Ook is de dekking dus goed, op de foto heb ik twee laagjes op, maar na één laagje was de kleur en dekking ook al heel goed.
Bij mij chipte de nagellak na ongeveer drie dagen, maar toen had ik geen topcoat op. Ook zijn mijn nagels nogal slap, dus deze nagellak bleef best lang zitten.
Het lakje heeft naar mijn mening een hele mooie rode kleur, de kleur doet mij ook een beetje denken aan de rode nagellak van de Hema (waar ik eerder een artikel over heb geschreven, check de link hieronder voor dat artikel).
https://beautyshades.wordpress.com/2012/09/23/notd-hema-nagellak-mini-review/
Eigenlijk heb ik er niet veel meer over te zeggen, ik ben er gewoon erg tevreden over!

Essence Colour & Go 114 Fame Fatal                               €1,69

Wat vinden jullie van de lakjes van Essence?

~ Romy

9 thoughts on “Review: Essence Colour & Go (NOTD)

Geef een reactie

